31 Mayıs 2010 Pazartesi

BEACH BLANKET BABYLON


20 Mayıs 2010 günü eşimle 4. evlilik yıldönümümüzü kutladık. Bu özel gün için Londra’da olmamızı da fırsat bilerek gitmeden önce romantik bir akşam yemeği için yer arayışına girdim. Nette bir süre arayıştan sonra önce yazılarımda bahsettiğim Portobello Market’a çok yakın ve romantik yemekler için ideal olan bu mekanı buldum.

20 Mayıs akşamı uzun süredir beklediğimiz akşam yemeği için Beach Blanket’in yolunu tuttuk. İçeriye girdiğimiz anda çok doğru bir seçim yaptığımızı anladık. İçerisi o kadar hoştu ki burada yemekler kötü çıksa bile umurumuzda olmaz diye hisseder olduk.

İçeriye girdiğinizde eski çağlardan kalma bir şatoya veya Peter Pan’ın gizli evine girmiş gibi hissediyorsunuz. Birbirine halatlarla bağlı farklı yemek salonları ve resimde görülen ana salondan oluşan masalsı bir yer burası. Londra’nın ünlü designerlarıyla çalışarak ortaya çıkartılmış bir proje.

Büyülenmiş bir şekilde masamıza oturup mönülerimizi elimize alıyoruz. Beach Blanket’in mönüsü oldukça sade , çok çeşitli yemek seçeneği bulunmuyor. Ben bir kuzu eti seçiyorum , eşim hamburger tabağı sipariş ediyor , bir de Fransız şarabı ısmarlıyoruz.

Yediğim et inanılmaz derecede lezzetliydi , altına yerleştirdikleri şarap sosu ile hazırlanan sebzeler ise tattığım en üst düzey lezzetlerden biriydi. Yanında şarapla birlikte gerçekten enfes bir akşam yemeği keyfi yaptım. Eşim ise seçtiği hamburger tabağından çok memnun kaldı , zaten İngiltere’de iyi et ve hamburger yapan yer sayısı çok , iyi et konusunu İngilizler çözmüş.

Bu büyülü atmosferi bu şehre eşiyle , sevgilisiyle gideceklere mutlaka ama mutlaka öneriyorum. Büyülü bir akşam yemeğinin şarapla birlikte fiyatı 80 - 100 Pound civarında. Mekanın bar bölümü akşamları oldukça popüler bir bar aynı zamanda. Gidenler geceye burada devam edebilir. Yerinin çok merkezi olması da ayrı bir avantaj. Gidecek olanlara şimdiden iyi eğlenceler.

Afiyet Olsun. EAT RESPONSIBLY.

Hiç yorum yok: