20 Mart 2010 Cumartesi

OBURLAR TOPLANIN ŞİŞMAN GELDİ


Çok uzun süredir akılda olan bir sayfa bu. Geç kaldı çünkü oturup da sayfa hazırlayayım , yazı yazayım diyecek bir adam değilim ben ama eşin dostun gaz seviyesi öyle bir noktaya geldi ki yediğim içtiğim , beğendiğim beğenmediğim tüm yeme içme mekanlarını bundan böyle burada paylaşacağız. Vay efendim sen şöyle gurmesin vay efendim sen böyle şişmansın diye gazlanırken damak zevkine çok güvendiğim bir üstad acı gerçeği ortaya çıkardı gurme murme değil bildiğiniz oburum.

Bu durumun ortalama yurdum insanı için bir avantajı olacak ; bu sayfada kaz ciğeri ile shiraz şarabını değil bizim köşedeki kuru fasulyeciyi , izmir yolundaki köfteciyi bulacaksınız , net yazacağım ve fiyatları mutlaka belirteceğim , yemekler güzeldi deyip adambaşı 250 liralık yerleri önermem merak etmeyin.

Buna benzer bin tane site var diyen arkadaşlara hak veriyorum ; bence de oturup şişman ne yemiş ne içmiş ne kadar vermiş diye takip edeceğinize gez dolaş ye iç , yok illa ki okuyacağım senin sayfaları diye tutturduysanız ileri geri konuşup asabımı bozmayın .

Yarın sabah kalkıp Acıbadem Cevizağacı'na bir göz atacağız , kahvaltı edip börek , pasta vb. ürünlerini test edeceğiz , ardından da rakı balık için önerilerim olacak. Hadi iyi geceler bakalım yarın çok gezeceğiz , önce çekirdek ailemle ardından geniş ailemle tanışacaksınız.

Hiç yorum yok: