21 Mart 2010 Pazar

CEVİZAĞACI'NIN ALTINDA İSTER PASTA İSTER MAKARNA


Bir pazar sabahı yolunuz Koşuyolu Parkı'na düşecek olursa uğramadan geçilmemesi gereken bir yer Cevizağacı. Neden sabah dedim bilmiyorum zira kahvaltıdan tatlıya , pastadan krepe ve makarnaya menüsünde yok yok bir pastane-cafe burası.

İlk gün cheesecake almak için girdiğimizde bize sıcak browni , o sırada hamile olan eşime ise bir kase aşure ikram edip gönlümüzü ilk dakikadan kazanmışlardı , o ilgi ve sıcaklığı da hiç kaybetmediler. Ne zaman girseniz ikramlardan doyup aldıklarınızı paket yaptırıp eve gelebilirsiniz.

Gelelim lezzetlere zira ilgi istediği kadar sıcak olsun , yer istediği kadar güzel olsun lezzet yerinde değilse bir işe yaramaz. Cevizağacı'nın sattığı tüm ürünler belli bir seviyenin üzerinde çünkü yemeklerde kaliteli malzeme kullanıyorlar. Ancak her lezzeti için yemeden ölmeeeee diyecek halimiz yok , obursak da önümüze geleni yemiyoruz vatandaş , yolunuz düşerse sayacağım lezzetleri yemeden geçmeyin , arkanızdan ağlar.

Pasta almak için içeriye girdiyseniz kesinlikle fıstıklı pastasını deneyin. Sanırım 2 yıldır her pastasını yedim , hepsi de fena değildi ancak fıstıklı çikolatalı pastayı yemeden geçmeyin. Ancak pastayı aldığınızda 2 diliimden fazla sakın ola yemeyin , kendimden biliyorum ki sıkıntı yaratıyor.


Öğlen yemeğinde geldiyseniz ve basit birşeyse aradığınız hiç de basit hazırlanmamış tavuklu krepi mutlaka deneyin. Kreması ve kıvamı sizi çok şaşırtacak. Yanında da buz gibi bir limonata öneriyorum , Cevizağacı limonatadan limon ağacı parası talep etmiyor , doyuncaya kadar içebilirsiniz.

Yok ben ana yemeklerin tadına bakacağım derseniz ilk tavsiyem tavuklu noodle. Bir pastanede bulmayı umacağınız noodledan çok daha iyi. Çin yemeği uzmanı olmadığım için ukalalık etmek istemiyorum ama kime önersem çok memnun kalmıştır.

Son önerim ise meşede biftek , gerçi onlar steak diyor ama söylemedi yazması kadar kolay gelmiyor . Hem göze hem de mideye bayram ettiren bir lezzet. Tuzda balık gibi sırf sunumu güzel diye söylenmiyor yani.

Fiyatlara gelince , bu mekan fiyat-performansı ile göz dolduruyor. 9 liraya alacağınız krep , 6 liraya yiyeceğiniz pasta , 10 - 12 liraya yiyeceğiniz makarnalar ve 18 liraya yiyeceğiniz biftek sizi memnun edecek. Bir çay içeceğiz derseniz çay 1.5 lira , yazın mutlaka denemeniz gereken limonata 3 lira ancak içinde yeşil elma , nane ıvır kıvır yok illa isterim derseniz 15 liaraya elmalı limonata satan yer biliyorum.

Afiyet olsun , EAT RESPONSIBLY.




Hiç yorum yok: